2012. február 27., hétfő

Perfection does not exist

Végre  lezárt ügynek tekintettelek, teljes mértékig eltűntél elmém minden zugából. Új utakat jártam, hogy a sors keze e az, hogy újra találkoztunk vagy csupán csak egy véletlen...? fogalmam sincs. Este mikor már minden sötétbe borult,  egyik kedvenc kávéházam előtt állva beszélgettem néhány nagyon kedves barátommal. Amikor egyszer csak arra eszméltem fel, hogy valaki kezét végig simítja a derekamon. Én a pillanat hevében gyorsan feleszméltem és megfordultam, te álltál ott ugyanúgy ahogyan több hónapja. A hidegtől pirosló arcomra, két puszit nyomtál gyengéden. Illatodat, s egész lényedet újra a magaménak éreztem egy percre. Azonban, gyorsan feleszméltem eme mámoros pillanatból. S, azok a dolgok jutottak eszembe melyekkel fájó nyomot hagytál bennem, lehetséges, hogy  te talán csak formázni akartál belőlem egy olyan embert aki számodra a tökéletes nő.. Szeretnélek felvilágosítani drága barátom, olyan hogy tökéletes nő nem létezik!.. mindenkit próbálj meg elfogadni úgy amilyen. S talán rádöbbensz majd arra is, hogy egykor régen milyen tökéletes szerelmet tudhattál volna a magadénak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése