2011. augusztus 30., kedd

Érzem nincs mit mondanom..

Egyszerűen nem tudom megérteni magamat miért  félek attól, hogy szerelmes legyek . Talán egy előző kapcsolat amely rosszul végződött vagy egyszerűen ilyen vagyok.... nincs ember ki hozzám illene ? Nagyon régóta keresem  a választ! S arra jutottam ,  egyszerűen  álom világban élek ahol mit sem kell törődnöm mások érzéseivel, mindenkivel csak játszok . Azonban a valóságban nem így van, igen is fontos hogy figyelembe vegyük mások érzéseit amit esetleg irántunk táplálnak, s nem szabad velük játszani, hiszen mi sem szeretnénk hogy később ezt tegyék velünk mások.Itt vagyok én magam példának annyi de annyi embert bántottam már meg a saját önzőségem miatt ..S mikor azt éreztem igen végre rám talált  a várva várt szerelem a  sors vissza vág. Elmarja mellőled, s benned csak egy nagy üresség s a szomorúság marad.. Tudom, hogy nap mint nap eszébe jutok bármerre is megy , hiszen én is így vagyok ezzel . Csak abban reménykedek soha nem felejt el , s évek múlva is boldogan emlékszik vissza rám...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése