2011. augusztus 28., vasárnap

kérve - kérni, összenézni..

Azt hiszem ennek a nyárnak is búcsút inthetünk.Ezalatt  a 3 hónap alatt annyi új barátság kötettett ,s annyi szép emlékem született. Sok ujjat tanultam az emberekről. Akiről eddig azt gondoltad, hogy a legjobb barátom cserben hagyott. Higgyétek el nekem nem szabad félni az újtól! Én is rájöttem  arra, hogy a látszat néha csal! Az iskolás napok 4 nap múlva újra kezdődnek .. Sajnos már ez sem lesz ugyan az mint volt hiszen olyas valakit veszítettem el a minden napjaimból akit soha nem akartam.. A szerelmi életem meg egyenesen katasztrófa, biztosan tudja mindenki milyen az amikor valaki tiszta szívből rád zúdítja az érzéseit  te meg csak ott állsz s tétlenül nézel azon merengve, hogy mit tegyél mi lenne a helyes döntés! Abba a hibába estem, hogy hagytam elszalasztani egy olyan ember szeretetét aki iszonyatosan fontos volt nekem! Egy jó tanács mindenkinek.. Ne féljetek  a szerelemtől, adjatok egy esélyt neki .. hiszen míg  ki ne próbálod nem fogod megtudni milyen is !

1 megjegyzés: